ЕРА Недвижими имоти - имоти продажби и наеми, франчайз.ЕРА Недвижими имоти
  • Начало
  • Търсене
  • Имоти в строеж
  • Кредити
  • Офиси
  • Франчайзинг
  • Семинари
  • Блог
Франчайз

Франчайз

публикация: 15 Ноември 2017

ФРАНЧАЙЗ – МИСЛИ ДЪЛГОСРОЧНО! МИСЛИ ПЕЧЕЛИВШО!

ФРАНЧАЙЗ – БИЗНЕС МОДЕЛА С ИСТОРИЯ И БЪДЕЩЕ

Франчайз 1
Франчайз - Допитайте се до нас!

Какво е франчайз? Това е важен въпрос за изясняване при разговорите ни с кандидатстващите за франчайз, предоставен от марката ERA в България. Франчайз бизнес модела възниква като стратегия за обединяването на малки независими компании с цел по-висока конкурентоспособност и качество на продукта или услугата, по-голям пазарен дял. Франчайз модела е и вид маркетингова стратегия - обединени под една марка, фирмите изграждат трайна представа в съзнанието на клиентите.
Много от хората разбират идеята за франчайз само като марка. Да имаш най-добре познатото име на пазара не е достатъчно. Ако това бе в основата на всичко, то има много богати организации, които могат да си купят име и популярност и така да станат първи на пазара и да попречат на други да стъпят на него. Истината е, че франчайз модела е преди всичко бизнес стратегия, основаваща се на взаимно споразумение за извоюване на пазарен дял чрез качествени услуги или продукти, носещи дадена марка, които да бъдат предпочитани от клиентите.
Франчайз моделът в недвижимите имоти възниква в началото на 70-те години на миналия век. Създадена през 1972 г. ERA е една от първите франчайз вериги в тази сфера. Всичко започнало с амбицията и въображението на човек на име Джим Джаксън, който видял потенциал не само в продажбата на имоти, но също и в приложението на технологиите в непознати области. Това било отразено в името на новата му компания Electronic Realty Associates, Inc., която била основана през 1972 г. Далеч преди факсът да стане част от ежедневието и да излезе после от употреба, ERA са го използвали, за да продават имоти. Познат на клиентите на ERA® като "машина за продажба на имоти", той бил безпрецедентен, национален маркетинг ресурс, който служел на бързо разрастващия се пазар като предавал оферти от всяка точка в страната до офиса на ERA®. На тази прогресивна основа растежът на системата на ERA® е бил светкавичен, с офиси във всички 50 щата на Америка до 1979 г.

ФРАНЧАЙЗ МОДЕЛА – НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ И ПРОФЕСИОНАЛНО ИЗРАСТВАНЕ

Франчайз 2
Франчайз - Ние ще ви насочим

Защо да се доверим на франчайз идеята?
Франчайз модела предоставя редица възможности, които не всеки друг бизнес модел може да Ви предложи. Едно от най-съществените предимства на франчайз идеята е, че започването на бизнес е много по-бързо. Освен това всеки партньор получава професионална подкрепа и обучение от франчайзодателя. Разбира се, много съществено при франчайз модела е и незабавното спечелване на пазарен дял. Освен всичко изброено - спестяваш време, пари и персонал за разработване и развитие на нов бизнес, за сметка на роялти таксите, които се плащат на франчайзодателя.
Каква е ползата за франчайзополучателите?
На първо място, марката води клиенти и създава повече бизнес възможности за собственика на бизнеса. Всяка франчайз верига има технология на работа, с която поддържа качеството и удовлетвореността на клиентите. Това привлича нови клиенти и води до повече продажби. И трето подкрепата на франчайзодателя в развитие на бранда, технологиите и системата на работа спестява ценно време и средства на франчайзополучателите.
По какви критерии става изборът на франчайз получатели?
Не всеки е подходящ за всеки тип франчайз бизнес. И това е не защото някой е добър или лош, а по-скоро защото понякога баланса между страните е неподходящ. Отделяме необходимото време да обсъдим и дискутираме всички аспекти по присъединяването към франчайз мрежата на ERA, за да са сигурни кандидатите, че разбират добре какво може да се очаква от тях и какво следва да очакват от франчайзодателя. По този начин намаляваме риска от недоразумения и грешки.

ФРАНЧАЙЗ МОДЕЛА В НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ – ВСЕ ПО-УСПЕШЕН И ПЕРСПЕКТИВЕН ИЗБОР

Франчайз 3
Франчайз - не се колебайте!

Какъв е опитът на франчайзодателя?
Това което превръща един франчайз модел в успешен е не това дали някога е имал трудности, а това дали е успял да преодолее тези трудности и да ги превърне в свои предимства.
Пазете се от франчайзодател, който твърди че никога не е изпитвал трудности или такъв, който няма франчайз опит. След 45 годишен опит и мрежа, развита в повече от 30 страни по света, ние можем да твърдим, че сме част от марките, предоставящи франчайз, които са ставали свидетели на всякакви пазарни ситуации в недвижимите имоти.
В изграждането и развитието на бизнес винаги има предизвикателства. Без тях няма развитие. Ние хората обаче сме различни и реагираме различно в трудни моменти. По-важно е как да се справим с тези трудности. Имаме ли компетенциите, ресурсите и средствата за това?
”Когато говорим за проблемите откриваме нови проблеми, когато търсим решение създаваме решения”. В бизнеса, когато си сам това е много скъпо и трудно. Франчайз модела подпомага активно предприемачите. Когато работиш активно по утвърдена Система на работа, каквато е във франчайз идеята, когато си фокусиран и правиш правилните неща, когато имаш подкрепата на франчайзодателя, извоюваш по-бързо пазарни позиции.
Франчайз системата е дългосрочен проект и все пак някой от франчайз получателите отпадат. Това може да се дължи на различни причини. Пазарната ситуация е един от важните фактори. Секторът с недвижими имоти в Европа и САЩ, например претърпя бурни промени през последните десет години. По време на кризата в периода 2008-2012 г., малките агенции за недвижими имоти с един - двама служители; такива, които не работеха в мрежа; с ограничен бюджет и по-малко предлагани услуги, бяха най-силно изложени на риск и много от тях прекратиха дейността си. Тези фирми дългосрочно не са способни да се адаптират бързо, нито имат финансов резерв, за да оцелеят.
Да влияем на законите на пазара и на цените не е реалистично.Това, което бизнесът може да управлява са активностите, компетентностите и ресурсите, които има фирмата. Компании с добро управление, които са разработили реалистични и дългосрочни бизнес планове, както и тези асоциирани към утвърдени организации, каквато е мрежата на ERA Европа, не само оцеляха по време на криза, а и спечелиха по-голям пазарен дял и бяха най-подготвени за сегашния пазарен бум. Най-важното обаче е, че тези компании спечелиха лоялността на клиентите.
Как да разберем, че фирмата, която предлага франчайз, наистина е сериозна и стабилна?
На първо място, франчайзодателят трябва да има опит във франчайза, който предлага. Вие сами можете да проучите дали това в действителност е така. Можете да се свържете с някой от франчайзополучателите в България или в чужбина и да разберете от кога членуват в мрежата. Ако предлаганият франчайз е международен се уверете, дали системата е адаптирана към локалния пазар. Вижте, какъв е броят на франчайзополучателите по света или конкретно в Европа? На какъв език е системната документация и ръководства, с които ще работите? Как, къде и в какви области ще бъдете обучавани? Кои са членовете на екипа, който ще работи с Вас след присъединяването? Каква е правната рамка?
Защо собствениците на бизнес избират членството в ЕРА?
Членовете на ERA избират този франчайз бизнес модел поради различни причини и тъй като това е дългосрочно начинание понякога с времето тези причини се променят. Независимо от това, основната причина е увеличаване на печалбата и намаляване на разходите.
В ERA ние имаме вече 45 години опит в развитието на франчайз модела и за тази дългогодишна практика сме се уверили, че е от съществено значение да бъдат взети в предвид определени фактори, преди да се вземе решение за стартиране на франчайзинг бизнес, особено сега, когато има много и различни бизнес модели.
Ето защо в ERA отделяме време при разговорите с нови кандидати. Ние искаме да разберем какво очакват, обсъждаме какви са правилата в нашата мрежа, какви могат да бъдат ползите, за да си изяснят дали франчайз моделът в недвижимите имоти е подходящ за тях.
Какво е мнението за бранша, към който се е насочил кандидата, като цяло? Харесва ли му и как вижда неговото развитие в бъдеще? Има ли ясна представа кой е основният ресурс в този сегмент? Ако харесва да работи с хора тогава бизнеса с недвижими имоти е правилният. Бизнесът с недвижими имоти е преди всичко организация на хора, специализирани в услуги в тази област.
Споделя ли ценностите на франчайз модела, който проучва? Какви са основните му ценности? Ние от ERA сме изключително проактивни и на мнение, че клиентите искат по-добро обслужване, което ние можем да осигурим.



ФРАНЧАЙЗ – МИСЛИ ДЪЛГОСРОЧНО! МИСЛИ ПЕЧЕЛИВШО
ФРАНЧАЙЗ – БИЗНЕС МОДЕЛА С ИСТОРИЯ И БЪДЕЩЕ
ФРАНЧАЙЗ МОДЕЛА – НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ И ПРОФЕСИОНАЛНО ИЗРАСТВАНЕ
ФРАНЧАЙЗ МОДЕЛА В НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ – ВСЕ ПО-УСПЕШЕН И ПЕРСПЕКТИВЕН ИЗБОР

Франчайз - 1
Франчайз - 2
Франчайз - 3
Франчайз - 4
Франчайз - 5
Франчайз - 6
Франчайз - 7
Франчайз - 8
Франчайз - 9
Франчайз - 10
Франчайз - 11
Франчайз - 12
Франчайз - 13
Франчайз - 14
Франчайз - 15
Франчайз - 16
  • Общи условия
  • Политика за бисквитките
  • Политика за личните данни
Дизайн от Редизайн, разработка от Калипърс
© 2021 ERA България • Всички права запазени.